Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek dâhilin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en hayır malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu münasebet noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine angajmanlar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı bilim dâhilerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını getirmek dâhilin kıymet bahşetmek kritik ögönen taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nispet çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nispet çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en mecallü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevküsefa ve tetkik dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video pay etmek, içeriğinizi daha şu denli insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nispet çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, sınırlı bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en yüce içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile demetlantı kurmak dâhilin harika bir zemin. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine mevla olsa da tümü nispeten videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden kesinlikle savurmak istediğinizi her zaman delik önünde bulundurun ve buna bakılırsa kombinezon bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde müstefit olmak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha şu denli canlı kullanıcıevet mevla. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama içtimai medyada evetğu kabil mesajlar kısaca ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli dâhileren kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nispet çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, içeriğiniz uğur kitlenizin amaç ve nispet vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin kıymet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kabil dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, taharri sonuçlarında daha koca sıralarda ve daha kesif görülür, içeriğinize trafik artışı katkısızlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web içeriğinizde hayır boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha şu denli sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha hayır hale getirir, trafik ve devirtürme dair daha koca gerilar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü yaka sayfalardan organik angajmanlar buyurmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir angajmanya mevrut her tıklama dâhilin ödeme bünyelır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik dürüstışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), yüce yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve demetlantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (daha şu denli tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.